сряда, 5 април 2017 г.

ГОСТ ПОСТ с Ивета от Sapphire Eyes and Rubin Lips

 
    Отново е време за гост в блога!  

     Като бюти блогър сигурно се досещате, че едно от любимите ми неща е...да чета бюти блогове! Чета много бюти блогове, но блога на Ивета от Sapphire Eyes and Rubin Lips помня, че ме впечатли особено много още първия път, когато го посетих. Всяка една публикация е подкрепена със солидно количество снимков материал с такова качество и мисъл към детайла, че няма как да не се пристрастите. Отдавна следя този блог и наистина го посещавам с удоволствие, а и да си призная Ивета умее да пише увлекателно. Предлагам да не губим време, а да преминаваме към въпросите и отговорите!



1. Здравей! Би ли се представила на читателите?

Здравейте. Казвам се Ивета и съм автор на блога Sapphire Eyes and Rubin Lips. Обожавам грима, красивия маникюр и музиката.

2. От колко време се занимаваш с блога си и какво означава той за теб?

След 2 месеца блога ми ще навърши 4 годинки. Започнах несериозно и пишех когато ми се иска, нямах ясни теми, но сега е доста по-различно. За мен е любимо хоби, чрез което разпускам и съм полезна на много дами. Особено мило ми става, когато читателки ми пишат за съвет и разчитат на мен. Но съм изключително щастлива, когато някой е останал доволен от нещо по моя препоръка.

3. Разкажи ни с какво се занимаваш? Какво обичаш да правиш в свободното време?

Обичам да снимам, да изучавам нови възможности не само в козметичен аспект, да пътувам и да се забавлявам с приятели.

4. Блог или влог предпочиташ? Би ли снимала клипове (ако все още не си)?

Следя и блогъри, и влогъри. Много по-лесно ми е обаче да чета и съм фен на публикациите. През деня нямам възможност да гледам клипове, а вечер обичам да гледам филми или предавания. Затова понякога ми идва трудно да изгледам 4-5 клипа наведнъж. По-удобно ми е да отворя статията и за 2-3 минути да я прочета. Към момента не мисля да снимам видеа.

5. Кое е най-важното нещо за теб в един блог? (съдържание, снимки, тема, искреност...)



И текста, и снимките, и обективността са важни. На първо място разбира се е да сме откровени и да не спестяваме негативите на даден продукт. Снимките правят публикацията, каквото и да си говорим. Затова понякога отварям даден блог само заради тях. Дори да не те интересува толкова съдържанието, красивата презентация е наслада за окото. И да не забравяме разбира се текста. Няма как да прецени човек какви са качествата на един крем за лице, ако сме го описали с 2 изречения и още повече, ако сме изразили своето мнение от тестер. Това прави лошо впечатление.

6. Къде живееш? Харесва ли ти мястото, на което си?

От малко над година живея в Стара Загора и съм доволна, че направих тази стъпка. Харесвам града и макар да имах други планове преди години, сега съм спокойна и доволна от начина си на живот.

7. Кое е мечтаното от теб място за живеене?

Не съм мислила в такъв аспект, ако трябва да съм откровена. Може би бих живяла в чужбина. Искам да се докосна и до други култури.

8. Кои са местата които си посещавал/а и са те впечатлили най-много?

 Ако говорим за чужбина – била съм в Турция и Гърция. Макар и няколко посещения на Турция, чувствам страната много близка и с удоволствие бих се върнала отново. Любимо място от забележителностите там ми е Долмабахче. Чувството, което изпитах при влизането и въздуха, който дишах в градината му, кристалните води на Босфора и прекрасните орнаменти на сградата са неописуеми.

9. Какво означава грима за теб? Използваш ли грим всеки ден?



Гримирам се всеки ден с изключение на уикенда. Последните години ми носи такова удоволствие, че с нетърпение чакам да се събудя и седна пред огледалото. Толкова съм свикнала с този „ритуал“, че не си представям живота без него. А и откакто имам мечтаната тоалетка, ми е още по-приятно да рисувам лицето си. Овладях някои техники и вече не ходя с 2 различни очи, както преди. J

10. Следиш ли най-новите тенденции в модата и красотата? Стараеш ли се да ги спазваш?

Следя и грим тенденциите, донякъде и модните. При вторите може да се каже, че спазвам отчасти. Като цяло обаче и при грима, и облеклото е важно да ти стои добре, да се чувстваш комфортно и да знаеш как да съчетаеш цветовете. Писаните правила не важат за всички. Не е нужно да си по последна мода, за да изглеждаш чудесно.

11. Следиш ли модни / лайфстайл предавания, шоута? Кои са те?

Срам, но не следя. Явно instagram и блог постовете са ми достатъчни. Гледам кулинарни предавания и напоследък се изявявам като добра домакиня. Открих че умея да готвя доста добре, а преди не знаех откъде се включва печката.

12. TV или YouTube?

Доскоро почти само youtube, но последните месеци гледам наравно и ТВ.



13. Кои са най-често срещаните грим грешки според теб? Дай съвет на читателите как да се справят с тях?

Неправилно подчертани вежди, силно изразен контур и червило, което не подхожда на тена. Явно отмина модата на тъмния фдт, но дойде нова. Напоследък виждам все повече момичета, които изглеждат нелепо с нарисувани вежди. А руж нанесен като плесница и напластен до безумие в комбинация с пастелнорозово червило на момиче с тъмна кожа, е още по-ужасяваща гледка. Бъдете себе си преди всичко! Ако не умеете да се гримирате, по-добре пропуснете някоя от стъпките.

14. Топ 3 мечтани продукти ?



Преди имах списъци с продукти, които исках да придобия. От месеци, дори година или две не правя такива. Когато ми се отдаде възможност, си купувам по нещо. Не на всяка цена обаче, държа да имам последната палитра на Too Faced, хайлайтър на Chanel или парфюм на Guerlain. Някак отмина манията ми да се захласвам до припадък по козметичен продукт. Разбира се имам желания, но не са ми на първо място. По-скоро бих си купила няколко парфюма.

15. Кои български бюти блогове следиш?

Следя доста блогъри и ще ми е трудно да изброя всички. Бих казала обаче че някои момичета се доказаха през последните 2 години и имат невероятен успех. Много харесвам Денина от deninamartin, Венета и малката Кайра от edjycuts, а от козметичните - последната година съм редовен читател на adjustingbeauty, който списва сръбкинята Petra. Прави невероятно красиви снимки на червила, а и има толкова нежно излъчване!

16. С кои бюти блогъри / влогъри искаш да се срещнеш?

Нямам такива желания сякаш, колкото и странно да звучи.

17. Сподели твоите топ 5 любими продукта! Без кой продукт не можеш?



Като се замисля, ще ми е трудно да дам отговор предвид количествата. Имам доста любими, но ще се опитам по-скоро по категории да ги изброя: масло за тяло на The Body Shop, парфюм, почистващ гел за лице, спирала и червило.

18. Попадала ли си в ситуация от типа да потънеш в земята от срам? Хайде сподели!

Попадала съм доста пъти, но по-скоро не ми се ще да се излагам хаха. Последната ми издънка беше на работа в началото на годината. Цяла седмица ми държа влага и от тогава грешката ми е като обеца на ухото.

19. Вярваш ли в силата на позитивната мисъл?

Ако не сме настроени позитивно, всичко ще върви срещу нас. Човек трябва да вярва в себе си и да мисли положително, за да му се случват хубави неща. А и да прави добро, защото всичко се връща.

20. Разкажи ни някой спомен от детството / смешна случка?

Имам доста такива спомени, но са дълги и по-скоро са за друга рубрика. Предпочитам да ги запазя за себе си.

21. Ако можеше да имаш някаква супер сила каква би избрала?

Бих искала да бъда вампир, хохо.

22. Вярваш ли в чудеса?

Разбира се. Кой не вярва?

23. Мечтаеш ли?

Всеки ден. Имам някои съкровени мечти, които се надявам в бъдеще да успея да сбъдна.

24. Живота е...?

Прекрасен, защото ние сме част от него. Усмихвайте се и мечтайте!



     Сигурна съм, че много от вас вече следят Sapphire Eyes and Rubin Lips, но ако има и такива, които са пропуснали - посетете блога на Ивета ТУК - всички снимки в публикацията са от него, а Фейсбук страничката й ТУК. Пожелавам й да продължава да поддържа блога със същия дух, защото е просто чудесен и разбира се й пожелавам много успехи! Искрено се радвам и благодаря на Ивета, че ми гостува, благодаря и на вас, че сте тук и четете блога!

     А сега ви пожелавам много усмивки, изпращам ви позитивна енергия и ви оставям до следващия път!



Няма коментари:

Публикуване на коментар