неделя, 16 април 2017 г.

Бюджетни и качествени | Кои бюджетни продукти харесвам в момента


Христос воскресе! Здраве, късмет и успехи в живота пожелавам на вас и вашите близки! 

     Днес започвам нова рубрика "Бюджетни и качествени", в която ще си говорим за бюджетни, достъпни продукти, които са ме впечатлили с нещо повече от останалите, които ползвам. Периодично ще правя такъв тип публикации (ако са ви интересни), все пак на пазара има такова огромно разнообразие, че винаги искам да пробвам нещо ново и понякога попадам на много добри сделки. Не съм от хората, които се водят по цената и вярват, че колкото по-скъп е един продукт, толкова по-добър е. Попадала съм на наистина много добри продукти и днес ще споделя първата доза от тях.



     Ще започна с крем за ръце и нокти на Inecto Naturals, който съдържа 90% натурални съставки и кокосово масло. Има изключително лека, дори водниста консистенция, напомняща лек лосион, разнася се много добре и попива доста бързо. Оставя кожата ми много нежна.

     Мицеларната вода е нещо, без което не мога напоследък. От няколкото, които пробвах тук най-много ме впечатли водата на Simple. Бюджетна, качествена - препоръчвам я, ако имате от къде да си я вземете. Почиства грима сравнително лесно, без много търкане и натискане и не дразни кожата. Не съм я пробвала с водоустойчив грим, тъй като почти не ползвам.


     Обичам матови сенки и като цяло ги предпочитам в момента. Сенките от палитрата Absolute Matt на Catrice използвам доста често и понякога за различни цели. Чисто като сенки за очи на мен ми допадат много и тази палитра ми е изключително полезна. Сенките не са много пигментирани, малко се прашат и ако не харесвате матови сенки или искате само супер пигментирани такива, то тогава палитрата не е за вас в никакъв случай. Аз обаче съм влюбена в текстурата на сенките - толкова са меки и нежни. Толкова лесно се нанасят, разнасят и преливат, че правят използването на палитрата истинско удоволствие за мен. Нюансите могат да се надграждат и работят много добре и с други сенки. Белия и розовия цвят са чудесни за база или под веждата като хайлайт. Средните два кафеви нюанса са ми толкова любими - единия е с по-хладен подтон, а другия с по-топъл. Използвам ги за преходен нюанс в сгъвката, понякога и по целия клепач, ползвам ги за попълване на веждите, тъй като нюансите са чудесни и другото, за което ги ползвам понякога е за контуриране или ги смесвам с бронзъра, който ще ползвам (заради по-хладния подтон). Крайните два нюанса са най-добре пигментирани и също са много лесни за ползване. Препоръчвам Absolute Matt палитрата, особено пък ако сте начинаещи!



     Още една сянка, която много ме впечатли е номер 02 от сенките-стик на Bell Cosmetics. Ако сте от тези, които искат да си сложат сенките и въобще да не се притесняват за тях трябва да хвърлите око на тези стикове. Аз имам номер 02 - много красив, добре пигментиран небесно син цвят с блестящи частици в него. Сенките се използват лесно - аз ги ползвам направо от стика. Текстурата е приятна, не много твърда или мека. Не изсъхват особно бързо, така че имате време да ги размажете, да изгладите ъглите или каквото искате да ги правите. Веднъж изсъхнат ли обаче - край, сенките нямат мърдане цял ден буквално. Не се размазват, не се местят (поне при мен, но моите клепачи не са мазни) и ще стоят където сте ги сложили, докато не ги махнете с почистващ продукт. Падат горе-долу лесно, разбира се изисква се една идея повече грижа. С водата на Simple паднаха много лесно (за сравнение с розовата на Garnier беше една идея по-трудно и с повече продукт).



     Ружа е продукт, който като цяло не ползвам много, но Makeup Revolution ме накараха да размисля. Сдобих се с техния руж в нюанс Love на скоро и съм лекичко обсебена. Текстурата е невероятно мека и приятна. Пигментацията е трепач (съжалявам за речника - просто не ми идва друго на ум :D) . Толкова добре е пигментиран, че с едно загребване с четка за руж съвсем спокойно мога да подчертая и двете страни на лицето. Малката опаковка от 2,4 грама със сигурност ще ми стигне за много, много време. И искам да ви кажа, че ружа се разнася и прелива невероятно лесно - просто няма начин да не успеете да го бленднете. В България знам, че се предлага в enzo.bg (3,90лв.) и parfimo.bg (2,90лв.). Просто не знам какво да кажа - нападайте! Наистина мисля, че ще ви хареса.

     По времето, когато бях тийн и тъкмо се палех по грима все още не беше така актуално подчертаването на веждите. Тогава всъщност модата беше да си оскубеш веждите така, че да са възможно най-тънки...Днес нещата са различни и освен сенките на Catrice, за които ви споменах преди малко обичам отгоре да мина веждите и с гел, за да ги подчертая малко повече и да задържа косъмчетата на място, а не разпиляни. Make me brow eyebrow gel mascara на един от любимите ми дрогерийни брандове essence доста нашумя напоследък и трябва да ви кажа, че има защо. Четката е мъничка и супер удобна - аз изобщо не харесвам гелове/спирали за вежди с големи, дълги четки. Щом е за вежди би трябвало да е удобно за ползване за вежди, нали? Освен, че наистина много харесвам четката, самия гел се нанася много лесно и подчертава доста добре. Консистенцията са я докарали перфектно - нито много течна, нито прекалено гъста. Косъмчетата на веждите ми си стоят на място цял ден и за пореден път останах доволна от essence.



     Това бяха продуктите, които имам да ви споделя за сега. Почудих се за още едно-две неща, но реших да си затвърдя мнението още малко и да ви споделя за тях следващия път. Като за край споделям и снимка със суочове на ружа на Makeup Revolution (Love) и сенките на Bell (02).

                                


ПОСЕТЕТЕ МЕ И В:

FACEBOOK

YOUTUBE

INSTAGRAM

Другия ми блог - Просто Joy


Споделете ми вашите бюджетни и качествени открития в коментарите! Усмихвайте се и бъдете позитивни!
До следващия път!

Няма коментари:

Публикуване на коментар