понеделник, 17 април 2017 г.

4 любими (и достъпни) нюд червила


Не знам за вас, но според мен нюд червилата са must-havе. Подходящи са за всеки сезон, подхождат на всякакъв грим и лесно можете да ги съчетаете с всякакъв тоалет. Днес ще ви споделя четири нюд червила, които много харесвам, просто ей така - да ви дам предложение за следващото ви нюд червило.



Maybelline като цяло е марка, която ползвам много, много рядко. Не знам защо, просто така се случва, че все нещо друго ми грабва окото повече. Сдобих се с едно от течните червила Color drama / lip paint в нюанс 610 Stripped Down и уцелих право в 10-ката. Червилото има супер приятна, кремообразна консистенция. Има съвсем лек аромат, но той не се усеща, освен при нанасяне. Нанася се като масло, а и апликатора е наистина много удобен - цапа се бързо, понеже е гъбичка, но е много, много удобен. Червилото ме изненада освен с адски приятната си текстура, а и със силната пигментация. Цвета е уникален топъл нюд с бургунди/малинов подтон. Maybelline Color Drama не изсушава изобщо устните, носи се много комфортно и оставя гланцов завършек. Не знам какво да кажа повече - просто любов. Изключително силно го препоръчвам.


от ляво на дясно: maybelline color drama - 610 stripped down; golden rose vision - 101; essence liquid lipstick - 03 almost real; avon ultra color bold - bare impact

Golden Rose имат едни от най-добрите бюджетни червила. Освен, че цените са в порядъка от около 3-6лв., червилата им имат много добро качество - добра пигментация, издръжливост и огромно разнообразие от серии, финиши, нюанси. Това, за което ще ви спомена днес е под номер 101 от тяхната серия Vision. Цвета определям точно като карамел, топъл е, но и леко оранжавеещ. Червилата от тази серия са с матов или с перлен/металически завършек и номер 101 е от матовите. Финиша обаче не е прекалено матов, като на тези от серията Velvet Matte, дори оставя лек блясък. Стои много естествено и красиво на устните и много обичам този нюанс. Консистенцията на червилото също е приятна - нежна, дори леко маслена на усещане, което прави нанасянето на червилото лесно и равномерно. Ако си търсите топъл, карамелен нюд определено ви го препоръчвам!




За течното червило на essence - 03 almost real съм говорила и преди, дори има цяла публикация за него в блога, която можете да прочетете ТУК. Няма да се задържам много тук, щом червилото присъства в публикацията, значи съм доволна от него. Нанася се лесно, добре пигментирано и комфортно. Оставя силен гланцов завършек, не изсушава устните и е само 5,49лв.!

И накрая, но не на последно място едно червило от Avon от серията Ultra Color Bold в нюанс Bare Impact. Това е още едно кафяво нюд червило с една идея по-хладен тон. Харесвам опаковките на тези червила, тъй като отгоре имат прозрачна част, откъдето можете да видите цвета без да се налага да отваряте червилото. Не усещам аромат, а консистенцията е приятна и лесна за нанасяне. Пигментацията е добра и въпреки, че в началото бях малко разочарована, тъй като цвета на червилото в каталога изглеждаше много по-различно, в крайна сметка още едно нюд червило никога не е излишно. Оказа се, че с времето много харесах този нюанс - може би след като ми е минал яда, знам ли...xa-xa :D. Финиша е много естествен, няма гланцов блясък, но не е и мат, просто изглежда много натурално.

                

Надявам се публикацията да ви е била полезна и интересна. Не забравяйте да ме посетите и в:

FACEBOOK
INSTAGRAM
YOUTUBE
Другия ми блог - ПРОСТО JOY
Много ще се радвам, ако ми споделите вашите любими нюд червила в момента!
Усмихвайте се и бъдете позитивни!
До скоро!


3 коментара:

  1. Сподели, моля те, откъде намери Maybelline Color Drama - отдавна се опитам да се докопам до тях :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей! Всъщност ми беше подарено. Мисля, че съм ги мяркала тук в Англия, но за България не съм сигурна за жалост. :/

      Изтриване
    2. Благодаря, намерих ги в Boots.

      Изтриване