събота, 25 март 2017 г.

ГОСТ ПОСТ с Адрияна от Makeup Music Me


     Дойде време за още един Гост Пост, момичета! Днес имам специален (за мен) гост - Адрияна от блога Makeup Music Me! С голямо удоволствие следя блога й още от създаването му и много се радвах, когато създаде и канала си в YouTube. Тя е една от най-любимите ми български блогърки/влогърки, а те като цяло не са много. Много съм щастлива, че се съгласи да участва в поредицата Гост Пост и ми беше много интересно да прочета нейните отговори! Смятам, че и вие нямате търпение да ги видите, така че нека започваме!




1. Здравей! Би ли се представил/а на читателите?

Здравейте! Аз съм Адрияна и съм автор на блоговете Makeup Music Me и Classroom Of Joy, но напоследък все по-редовна в youtube канала ми.

2. От колко време се занимаваш с блога си и какво означава той за теб?

Занимавам се с блога от повече от 2 години. Той е моето място, в което мога да избягам, да се вдъхновя или просто да почина. Значи много за мен, защото е дневник, без който не мога.

3.Разкажи ни с какво се занимаваш? Какво обичаш да правиш в свободното време?

Учител съм. Обичам да правя видеа и с учениците си, да запаметявам моментите, които никога няма да се върнат. Обичам да пиша песни, стихотворения и сценарии за деца. Мисля, че това върви ръка за ръка с професията ми, както и с блогърството. Най-голямата ми страст обаче е музиката. Не мога без нея…

4. Блог или влог предпочиташ? Би ли снимал/а клипове (ако все още не си)?



Не мога да избера. Забавлявам се повече когато снимам, но от друга страна за по-сериозните теми обичам да пиша. Така че обичам и двете по равно.

5. Кое е най-важното нещо за теб в един блог? (съдържание, снимки, тема, искреност...)

Всичко е важно, но най-вече искреност.

6. Къде живееш? Харесва ли ти мястото, на което си?

Живея в София. Харесва ми повече от мястото, на което живеех преди и може би по-малко от мястото, на което ще живея след време… кой знае.

7. Кое е мечтаното от теб място за живеене?

Нямам такова. Бих живяла навсякъде стига да съм в хармония със себе си и да съм с хората, които обичам.

8. Кои са местата които си посещавал/а и са те впечатлили най-много?



Италия. До този момент това е най-впечатляващото място на което съм била.

9. Какво означава грима за теб? Използваш ли грим всеки ден?

Гримът е изкуство, забавление и наслада. Носи ми голямо удоволствие Излизам често без грим, но това не значи, че тайно не си мисля кое червило ще си купя “на заплата”, хаха

10. Следиш ли най-новите тенденции в модата и красотата? Стараеш ли се да ги спазваш?

По-скоро не.

11. Следиш ли модни / лайфстайл предавания, шоута? Кои са те?

“Следващият топ модел на Америка” брои ли се? Обожавам го!

12. TV или YouTube?

Youtube

13. Кои са най-често срещаните грим грешки според теб? Дай съвет на читателите как да се справят с тях?

Тъмен и тежък фон дьо тен. Съвет – купете си огледало!

14. Топ 3 мечтани продукти ?



Мисля, че нямам такива. Когато мечтая за нещо си го взимам рано или късно.

15. Кои български бюти блогове следиш? 

Доста са. Почти всички, на които съм попадала са ми интересни и се старая да ги чета.

16. С кои бюти блогъри / влогъри искаш да се срещнеш?

Аз съм от момичетата, което обичат да се събират с момичета със сходни интереси, да си говорят и да се вдъхновяват една друга. Така че с всеки влогър или блогър би ми било много интересно да се срещна на по чаша кафе.

17. Сподели твоите топ 5 любими продукта! Без кой продукт не можеш?

Спирала, червило, контурираща пудра, коректор, очна линия. Може би бих избрала червилото като любим продукт.



18. Попадал/а ли си в ситуация от типа да потънеш в земята от срам? Хайде сподели!

Доста пъти. Най-пресн пример - на рождения ми ден ми се скъса панталона и трябваше да седя цял ден на стол, за да не види никой.

19. Вярваш ли в силата на позитивната мисъл?

Разбира се!

20. Разкажи ни някой спомен от детството / смешна случка?

Като малка съм пълзяла и съм помислила кацнала на пода пчела за бонбон и хоп в устата :D Сега ми е смешно, но майка ми доста се е уплашила след като ме е ужилила и езикът ми е станал петорен.




21. Ако можеше да имаш някаква супер сила каква би избрал/а?

Телепортиране.

22. Вярваш ли в чудеса?

Да.

23. Мечтаеш ли?

Непрекъснато!

24. Живота е...?

Прекрасен.



Благодарности на Адрияна за участието!
 Пожелавам й още много успехи и в личен и в професионален план. Посетете блоговете й тук - Makeup Music Me и Classroom of Joy. Фейсбук страничката й можете да посетите като кликнете ТУК, а канала й в YouTube ТУК.

Надявам се, че ви е било интересно!
 Бъдете позитивни и се усмихвайте повече!

До скоро!



Снимки: Makeup Music Me




1 коментар: