сряда, 8 март 2017 г.

Пролетно * Golden Rose Vision Lipstick в нюанс 130 * Ревю

   
     Честит празник, дами! Пожелавам ви да бъдете здрави, силни, сияещи, нежни и много, много обичани и успешни!    

     Вече ми е наистина пролетно, а когато си помисля за пролетен, свеж грим винаги си представям нещо в прасковени нюанси. Днес реших да ви споделя за едно чудесно червило точно в тази гама, което е изключително достъпно - само около 3лв.



     Червилата на Golden Rose не са новост за мен, ползвала съм доста от тях и имам почти от всяка серия, която предлагат.. Докато си бях във Варна, преди около месец закупих още едно червило от серия Vision на Golden Rose под номер 130. Цвета е чудесен розово-прасковен, нюд, който е много сходен до естествения нюанс на моите устни.

     По информация от сайта формулата на това червило съдържа масла от жожоба и шеа, витамин Е и активни овлажняващи агенти. Не съдържа парабени. Сайта на Golden Rose може да посетите ТУК.

     Опаковката е изчистена, като в средата има прозрачна част, от която може да се види самото червило вътре. Нещо неприятно, което забелязах този път в опаковката на това червило, е че не е особено стабилна - дрънчи, мести се малко, много странно. Може би съм попаднала на лош късмет, тъй като имам и други червила от същата серия, които не са така, не знам.



     Червилото има лек аромат, леко сладък, но не се усеща особено. Пигментацията е много добра, особено като за червило за близо 3 лв. В това Golden Rose се справят страхотно, тъй като червилата им обикновено са много плътни, пигментирани и покривни. Та, номер 130, за който ви говоря, оставя полуматов завършек - не е напълно мат, но не е и гланц, стои много естествено. Усеща се комфортно на устните и има прилична трайност от няколко часа (3-4).
Консистенцията е нежна и приятна. Според мен не е особено кремообразна (друг нюанс, който имам от същата серия, номер 101 е много, много по-кремообразно и се нанася като масло), но все пак червилото се нанася много лесно, равномерно и гладко. Не изсушава и не дразни устните ми, но мога да добавя, и че не ги подхранва и изглажда, както се твърди в сайта на марката.



      Нещо, което забелязвам с този номер 130 специално, е че се врязва в линиите на устните и подчертава сухите кожички, ако имате такива - аз пробвах да го нанеса така, но не стоеше особено добре. Това обаче не мога да отбележа точно като минус, защото все пак в такава ситуация е добре да ексфолираме, да нанесем балсам и чак тогава червило. Някои червила са толкова хидратиращи и подхранващи, че омекотяват добре устните и не си личи, ако има сухи участъци, но при това по-добре да се погрижим за устните първо и после да ги оцветим.



   

     ТУК можете да видите първото ми ревю на червило от тази серия, което ползвах. 


     Не забравяйте да ме посетите във: 

     Facebook

     Instagram

     Youtube


     До скоро!



Няма коментари:

Публикуване на коментар