понеделник, 20 март 2017 г.

Нови придобивки + първи впечатления



     Отново е време да ви споделя новите си придобивки и първите ми впечатления от продуктите. На скоро получих втората си поръчка от BH cosmetics, но мисля нещата от марката да включа в един общ пост и видео, така че няма да ги видите тук. Всъщност няма да имам никакви продукти от раздел декоративна козметика за споделяне. Продуктите, за които ще ви говоря днес са ето тези:





      Ще започна с няколко неща за банята, които почти не съм ползвала обаче. Интимния ми гел беше на привършване и грабнах този Femfresh, който има много лека флорална миризма и е доста нежен. Много обичах интимния гел на Bilka, който беше с уникален аромат на дъвки и бонбонки, но за жалост тук не намирам техни продукти.





      Тъй като пяната за вана, която имахме не ухаеше никак и дори не правеше хубава пяна решихме да вземем някоя друга. Естествено детето в мен се обади и излязохме от магазина с миньонска детска пяна Despicable me. Ухае много сладко, но за жалост не прави кой знае каква пяна.





      Душ-геловете на Palmolive от Gourmet серията им са невероятни. Всеки от тях има уникален, наситен и много, много приятен аромат. Консистенцията им ми наподобява леко мус, но не са така гъсти - кремообразни са. От този с шоколад вече една опаковка имам изхабен, а този на снимката и този с ягода са почти привършени (не ги ползвам сама). Този с ванилия обаче не бях ползвала, тъй като имаше достатъчно отворени вече. И тъй като му дойде ред и на него реших да го вмъкна в публикацията. И той също не ме разочарова, много добре се пени, ухае чудесно и не изсушава кожата ми. Видях, че са пуснали и с аромат на мента, така че скоро сигурно и него ще пробвам - толкова ме впечатли тази серия! Препоръчвам ги на 100%!




      Тъй като навсякъде чета и слушам похвали за сухия шампоан на Batiste най-накрая реших да го пробвам, но за жалост не ме впечатли особено. На моята коса не върши кой знае каква работа, но ще продължа да го ползвам, все пак съм го пробвала веднъж-дваж за сега.




      Мицеларната вода на Simple ме впечатли много и се доверих на този лек овлажняващ лосион, подходящ и за чувствителна кожа. Има много лека и приятна консистенция и попива буквално за секунди. Много ми харесва за сега, но за него ще ви споделя повече друг път, когато съм го ползвала достатъчно време.




      Измивния ми гел за лице отново на Simple свърши, така че избрах ето този на Newton Labs. Предназначен за дълбоко почистване, съдържа дребни ексфолиращи частици. Не е груб и оставя кожата ми наистина много, много чиста. Признавам си, че ме впечатли наистина много и ми харесва много повече от двата на Simpe, които ползвах преди него. От същата марка имам и гелче за пъпчици, което също не ме разочарова.



      Последния продукт, за който искам да споделя е глинената маска за лице с активен въглен на Beauty Formulas. Има приятна консистенция и е кремообразна и лесна за нанасяне. Аромата е съвсем лек, малко химичен, но и сладникъв. Оставя кожата чиста, добре изгладена и много мека. Харесва ми, че усещам кожата си освежена и нежна след като съм ползвала маската. 


      Това беше всичко от мен за сега. Усмихвайте се и бъдете позитивни! 
   До скоро!


Посетете ме в:




INSTAGRAM @marissa_fierce



YOUTUBE Monika Todorova




Няма коментари:

Публикуване на коментар