петък, 3 март 2017 г.

ГОСТ ПОСТ с Деляна от All about...

   
       Здравейте, красавици и честит Трети март!  Бъдете горди с националността си, с езика и историята на народа си!

       Днес е време за още един ГОСТ ПОСТ! Много съм радостна, че този тип публикации ви харесват и съм щастлива да работя заедно с колежки блогърки, които следя реводно. Страхотно е да виждам, че освен страстта към козметиката и блогването, всъщност имаме и много други общи неща. Днес на гости ми е Деляна от All about...! Блогът й можете да посетите като кликнете ТУК, а фейсбук страничката - ТУК. Сигурна съм, че нямате търпение да прочетете нейните отговори, затова нека започваме!


                                          


1. Здравей! Би ли се представила на читателите?

Здравейте, аз съм Деляна от блога All about... :)

2. От колко време се занимаваш с блога си и какво означава той за теб?

Вече повече от година и в интерес на истината блогът става все по-важна част от ежедневието ми. Дали ще правя снимки или ще пиша постове, ще мисля идеи за такива, но не минава и ден без да се “грижа” за него и да го мисля. Като малко детенце е за мен.

3. Разкажи ни с какво се занимаваш? Какво обичаш да правиш в свободното време?

Основното ми занимание е работата, отнема почти цялото ми време и не ми оставя много свободно такова. Работя като офис асистент в малка фирма. В свободното си време обикновено правя снимки за блога или пиша постове :D Когато не правя това, обичам да пътувам или просто да се разхождам навън.

4. Блог или влог предпочиташ? Би ли снимала клипове (ако все още не си)?

Ох не знам... май предпочитам клиповете. Сякаш успявам да кажа повече неща, а и аз самата предпочитам повече да гледам клипове, отколкото да чета постове. При мен проблемът с видеата е, че все още по ред причини не смея да се покажа. Бих снимала клипове и го правя, но има доста неща, които искам да подобря в това.

5. Кое е най-важното нещо за теб в един блог? (съдържание, снимки, тема, искреност...)

Всичко! Добрият блог е комбинация от всичко посочено и много много труд от страна на автора. Много често влизам в даден блог само за да „изплакна очи” в професионалните снимки, ако обаче съдържанието не ми допадне, обикновено не се връщам отново. Ако пък съдържанието и снимките са хубави, но постовете не са искрени, а само с цел реклама, то зачерквам блога или го посещавам, но вече не взимам под внимание мнението на автора. В своя блог се старая най-вече да поднасям реална и полезна информация, имам доста да работя по отношение на снимките обаче.

6. Къде живееш? Харесва ли ти мястото, на което си?



Живея в София и да, харесва ми. Големият град има плюсове и минуси, понякога ми се иска да живея на по-спокойно място, но предполагам, че бързо ще ми омръзне. Никога не съм искала да живея в чужбина, на екскурзия да, но да живея извън България не бих могла.

7. Кое е мечтаното от теб място за живеене?

Казват, че домът е там, където е сърцето. Така че мечтаното за мен място е това, в което се чувствам комфортно и у дома си, няма значение къде е това.

8. Кои са местата които си посещавала и са те впечатлили най-много?

Труден въпрос! Всяко посетено място има своя магия. В България може би това са Велико Търново и Белоградчишките скали – не знам защо, но се чувствам страшно комфортно и спокойно на тези места. А в чужбина – БУДАПЕЩА! Това за мен е инукален град и бих се връщала там отново и отново. Испания също ми е много на сърце.



9. Какво означава грима за теб? Използваш ли грим всеки ден?

Не използвам грим всеки ден, всъщност се гримирам доста рядко, основно по поводи. Това не е много похвално за бюти блогър, но не ме е срам да изляза без грим и всъщност смятам, че не трябва да робуваме на представата, че за да бъдем красиви трябва да носим грим. А иначе, за мен гримът е начин да се чувствам по-добре в кожата си, но не е задължителен. Гримът за мен е и изкуство и като всяко изкуство трябва да си много внимателен да не бъде превърнато в кич.

10. Следиш ли най-новите тенденции в модата и красотата? Стараеш ли се да ги спазваш?

О да и то с голям интерес! Не робувам на тенденции, но ако нещо ми допадне има възможност дори да се превърне в мания, за определен период от време.

11. Следиш ли модни / лайфстайл предавания, шоута? Кои са те?

Рядко гледам телевизия. Като по-малка обичах да гледам „Шоуто на Гала”, но в последните години всичко ново и интересно научавам от блоговете.

12. TV или YouTube?

YouTube!

13. Кои са най-често срещаните грим грешки според теб? Дай съвет на читателите как да се справят с тях?

Прекаляването с грима е най-честата грешка според мен. Прекалено изрисуваните вежди направо ме плашат, както и прекаляването с ружа, тип матрьошка. Моят съвет е момичетата да бъдат по-умерени в грима си, особено ако кожата им е хубава и млада.

14. Топ 3 мечтани продукти ?

Шоколадова палитра на Too Faced (мням...), червило на YSL – независимо в какъв цвят и базата за сенки на МАС – PAINT POT.



15. Кои български бюти блогове следиш?

Много са! Първите блогове, на които попаднах бяха тези на Снежана Атанасова и Мариета и до ден днешен ги следя с интерес. Не ми се иска да изброявам всички останали, защото със сигурност ще пропусна някого, страшно много са.

16. С кои бюти блогъри / влогъри искаш да се срещнеш?

Отново са страшно много, направо не знам от къде да започна. Много искам да се срещна с Мишето от Caramel Bear Blog, с която доста си пишехме преди. Също така със Снежана и Мариета, които споменах. Много искам да се срещна и с Валери Йорданова, голяма сладурана е. С теб също бих се радвала да се срещнем :) Като цяло всички момичета ми се струват страхотни и много бих се радвала да се запозная с хора с толкова сродни на моите интереси.

17. Сподели твоите топ 5 любими продукта! Без кой продукт не можеш?

Няма да споменавам марки, а по-скоро видове продукти. На първо място  слагам червило/гланц, след това фон дю тен и спирала. Само тези 3 продукта могат да съставят целия ми грим. От бялата козметика не мога без продукт за измиване на лицето. В топ 5 ще включа и хубав парфюм, тъй като не мога да си представя да изляза без да съм се изкъпала в парфюм.

18. Попадала ли си в ситуация от типа да потънеш в земята от срам? Хайде сподели!

Ха-ха интересен въпрос! Много пъти ми се е случвало. Потъвам в земята от срам всеки път, когато трябва да говоря пред публика, изобщо не ме бива да съм център на внимание – за щастие рядко ми се налага.

19. Вярваш ли в силата на позитивната мисъл?

Не знам, на моменти съм – понякога да, но ми се е случвало да имам позитивна нагласа за нещо и то напълно да се опропасти. Много въздействащо ми подейства книгата „Тайната”.

20. Разкажи ни някой спомен от детството / смешна случка?

Не е точно спомен, тъй като само са ми го разказвали, но от днешна гледна точка ми се струва смешно. Била съм на може би 3 годинки, когато едно момченце е дошло при мен и ми е подарило цвете, което аз съм хвърлила на земята. В отговор съм получила шамар. Смешно ми е, защото и до ден днешен реагирам много нескопосано на такива жестове (не хвърлям подарени ми цветя, разбира се).

21. Ако можеше да имаш някаква супер сила каква би избрала?

Винаги съм искала да имам супер силата да чета мислите на хората! Много полезно умение би било, макар че е и малко страшно.



22. Вярваш ли в чудеса?

Казват, че вярата се корени в това да приемаш за съществуващо нещо, което никога не си виждал. В този ред на мисли, вярвам, но никога не са ми се случвали.

23. Мечтаеш ли?

   Постоянно!

24. Живота е...?

   Ще прозвучи банално, но такъв, какъвто си го направиш.


 Благодаря на Деляна, че беше част от ГОСТ ПОСТ поредицата
 и й пожелавам много успех, много любов и да не спира да вярва в чудеса! А на вас пожелавам слънчев ден, усмихвайте се и бъдете позитивни! До скоро!




Снимки: All about...


Няма коментари:

Публикуване на коментар